•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

International Marketing in the Fast Changing World

Livre relié | Anglais | Advances in International Marketing | n° 26
296,45 €
+ 592 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Volume 26 of Advances in International Marketing is devoted to a set of papers that attempt to develop new knowledge or refine the existing knowledge to account for the emerging international marketing issues in a fast changing world. These include topics such as dynamic capabilities of international marketers, entrepreneurial orientation, rise of emerging markets MNCs, cultural and institutional distances, organizational learning and knowledge transfer in MNCs, and international marketing strategies in fast changing environments. Collectively, the papers in Volume 26 shed significant light on many emerging issues and form a solid foundation for future research.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
304
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 26

Caractéristiques

EAN:
9781785602337
Date de parution :
03-11-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 231 mm
Poids :
566 g

Les avis