•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

International Perspectives on Teacher Well-Being and Diversity

Portals Into Innovative Classroom Practice

Livre broché | Anglais | Understanding Teaching-Learning Practice
153,95 €
+ 307 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book explores teacher well-being in light of the increasingly ethnically diverse profiles of schools and classrooms, focusing on socially and linguistically diverse teaching contexts. It draws attention to the socio-economic disadvantages that can often be characteristic of ethnically diverse classrooms, prior to examining and reviewing the interconnections between teacher well-being and the implementation of pedagogical processes in the classroom teaching and learning context. Teachers and academics alike report on and address the well-being-related needs of practising teachers.
This book contributes to the emerging field of literature on teacher well-being and offers international perspectives on lessons learnt in socially diverse and multilingual teaching contexts. Accordingly, it offers a valuable resource for teacher educators, researchers, pre-service and in-service teachers, and policymakers.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
209
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789811617010
Date de parution :
23-06-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
331 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.