•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Internationalizing Media Theory

Transition, Power, Culture

John D H Downing
Livre broché | Anglais | Media Culture & Society | n° 14
66,45 €
+ 132 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In this provocative book John Downing explores the many roles of the media within the fundamental political, economic and cultural changes that took place during the turbulence in Eastern Europe between 1980 and 1995. He examines the central elements underlying these changes: power, the state, societal change, the economy, institutionalized racism, ethnic insurgency, secrecy and surveillance.

Internationalizing Media Theory critically evaluates media theories in relation to political and economic transitions, and challenges political science approaches for their failure to address vital issues in media and communication. Using a comparative and international focus, Downing analyzes the changes in Russia, Poland and H

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 14

Caractéristiques

EAN:
9780803987111
Date de parution :
23-12-96
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
158 mm x 238 mm
Poids :
444 g

Les avis