•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Interpreting Hashtag Politics

Policy Ideas in an Era of Social Media

S Jeffares
Livre relié | Anglais
118,45 €
+ 236 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Why do policy actors create branded terms like Big Society and does launching such policy ideas on Twitter extend or curtail their life? This book argues that the practice of hashtag politics has evolved in response to an increasingly congested and mediatised environment, with the recent and rapid growth of high speed internet connections, smart phones and social media. It examines how policy analysis can adapt to offer interpretive insights into the life and death of policy ideas in an era of hashtag politics.

This text reveals that policy ideas can at the same time be ideas, instruments, visions, containers and brands, and advises readers on how to tell if a policy idea is dead or dying, how to map the diversity of viewpoints, how to capture the debate, when to engage and when to walk away. Each chapter showcases innovative analytic techniques, illustrated by application to contemporary policy ideas.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781137357731
Date de parution :
13-05-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
145 mm x 216 mm
Poids :
362 g

Les avis