•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Islamic Marketing

Understanding the Socio-Economic, Cultural, and Politico-Legal Environment

Čedomir Nestorovic
Livre broché | Anglais | Management for Professionals
63,45 €
+ 126 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book analyzes the current Islamic marketing environment. Since the Muslim world is extremely diverse in terms of economic development, customs and traditions and political and legal systems, it is vital for companies and marketers to analyze the environment before attempting to address these markets. The author emphasizes that it is ineffectual to elaborate the distribution and promotion strategies if the market does not exist in terms of purchasing power or demographics, if potential consumers do not believe that products and services answer their needs and demands or if there are political and legal barriers to companies wanting to enter these markets. The book offers detailed insights into the economic, socio-cultural, and politico-legal environment in the Muslim world, which are essential for marketers to understand and form the foundations of effective marketing strategies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
247
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319813615
Date de parution :
30-05-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
385 g

Les avis