•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Issues in Mobile Advertising

Senith S, Ramson Jino
Livre broché | Anglais
39,45 €
+ 78 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

New technologies have further helped to better reach consumers with regards to the frequency and impact of advertising. One of the new ways to reach target audiences in today's world is mobile marketing.The high penetration rate of mobile devices among consumers also provides an opportunity for companies to utilize this means to convey advertising messages to consumers. This makes various companies to use mobile as marketing device. Mobile phone enables advertisers to provide very targeted and time sensitive information to their target audience and has emerged as one of the most important advertising media.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
60
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659341113
Date de parution :
19-02-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
99 g

Les avis