Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Joseph Klibansky

leap of faith

Ralph Keuning, Francesca Giubilei, Luca Berta
Livre broché | Néerlandais
24,50 €
+ 49 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Joseph Klibansky (Kaapstad 1984) is voortdurend op zoek naar nieuwe technie­ken om zijn ideeën te realiseren. Hij maakt onder meer gebruik van digitale beeld­bewerking en 3D-printing, al of niet gecombineerd met traditionele materialen.

Daarnaast is brons een favoriet materiaal van Kli­bansky. Zijn schilderijen en beeldhouwwerken hebben meteen een grote impact. Het zijn krachtige compo­sities in vaak felle kleuren waar je niet zomaar aan voorbijloopt. Of zoals hij zelf zegt: "Mijn kunst is kunst met stopping power. Als je het werk ziet, krijg je direct een positief gevoel."

Geïnspireerd door mode, design, architectuur, reizen en muziek geeft Klibansky met zijn werk vorm aan een utopische wereld, waarin de stad en het stadsleven terugkerende thema's zijn.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
96
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789462621121