Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Joshua: Evangelical Biblical Theology Commentary

David Firth
Livre relié | Anglais | Ebtc
69,45 €
+ 138 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Joshua is not merely a story of conquest but also a treasure trove of theology.

David G. Firth interprets the book of Joshua with a sensitivity to its place as Christian Scripture. Joshua is marginalized in many churches, often because its message is misunderstood. Firth reveals that, rather than simply being a story of conquest, Joshua is concerned with matters of identity and faithfulness. Joshua exhorts God's people to live out their calling in light of God's promises. While Israelites like Achan fall short, others--often gentiles--show surprising faith in God. Firth also probes the book's theological themes, such as the promised land, government, rest, and promise. The book of Joshua boldly challenges the complacent in faith to be a nation committed to God.

The Evangelical Biblical Theology Commentary (EBTC) series locates each biblical book within redemptive history and illuminates its unique theological contributions. All EBTC volumes feature informed exegetical treatment of the biblical book and thorough discussion of its most important theological themes in relation to the canon--all in a style that is useful and accessible to students of Scripture.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
472
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781683594406
Date de parution :
25-05-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
142 mm x 218 mm
Poids :
657 g

Les avis