•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Knowledge and Willingness to ACT Pro-Environmentally

Perspectives from Iea Timss 2019 and Iccs 2016 Data

Livre relié | Anglais | Iea Research for Education | n° 16
52,95 €
+ 105 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This open access book utilizes data from two large-scale international assessments-TIMSS 2019 and ICCS 2016-to investigate the extent to which education for sustainable development outcomes is conveyed and accomplished within various educational systems. Specifically, it aims to expand the understanding of how students' environmental knowledge levels and their willingness to act in a pro-environmentally manner can differ across and within countries. The book also examines whether certain opportunities to learn about environmental issues in secondary schools show promise in enhancing young people's environmental knowledge and attitudes.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 16

Caractéristiques

EAN:
9783031760327
Date de parution :
16-01-25
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 235 mm

Les avis