•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Language Learning in Children Who Are Deaf and Hard of Hearing

Language Learning in Children Who Are Deaf and Hard of Hearing

Theory to Classroom Practice

Susan R Easterbrooks
95,95 €
+ 191 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume is the long-awaited revision of the only textbook on primary language instruction written with classroom teachers of deaf and hard-of-hearing children (TODs) in mind. It builds on the work of the previous edition, describing the experiences of four real TODs and demonstrates practical application of the concepts discussed. Up-to-date chapters on theory of language learning, assessment, and evidence-based practice supplement specific examples of real cases in the field. Avoiding promotion of one teaching philosophy over another, this volume demonstrates the commonalities across classroom language instruction approaches for DHH children and helps guide teachers to enhance learning outcomes.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
352
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780197524886
Date de parution :
17-11-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
498 g

Les avis