Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Leadership in The Digital Age

Renaissance of The Renaissance Man

Niklas Hageback
Livre broché | Anglais
40,45 €
+ 80 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This is a book for anyone intrigued by the complexities of digital leadership that require a capability to constantly balance the routines of everyday business with the ability to innovate.

Finding the appropriate mix between the dichotomy stability-flexibility has been a delicate task that few, if any, corporations have properly managed to overcome. Why is that?

This conundrum becomes acute as businesses embark on digital transformations, an often-painful venture highlighting the deficiencies of traditional management styles but also agile methodologies. They deliver results that are far below initial expectations, provide half-baked digital solutions where potential commercial gains are poorly captured and leveraged, and, far too often, not even identified.

Mismatches between technologies, the man-machine (dis)connect, or organizational dysfunctionality are typically identified as root causes, but beneath them lurks a more scathing problem: an inadequate leadership. This inadequacy rests on a lack of holistic insights backed by well-rounded skills and sets of knowledge that are required to understand all aspects of a digital transformation, as well as its participants from employees to customers.

Thus, what is needed is a modern take of the Renaissance Man.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
108
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781952538629
Date de parution :
08-10-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
158 g

Les avis