Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Leading the Revolution

How to Thrive in Turbulent Times by Making Innovation a Way of Life

Gary Hamel
Livre broché | Anglais
35,95 €
+ 71 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

NEW YORK TIMES BESTSELLER

One of the world's preeminent business thinkers and co-author of the bestseller, Competing for the Future, Gary Hamel has helped set the management agenda for three decades. Now, he brings us into the twenty-first century with Leading the Revolution, which spent time on The New York Times, The Wall Street Journal, USA Today, and Business Week bestseller lists, among others.

Hamel lays out an innovative action plan for any company or individual intent on becoming--and staying--an industry revolutionary, for years to come. By drawing on the success of "gray haired revolutionaries" like Charles Schwab, Virgin, and GE Capital--companies that are always thinking ahead of the game and growing in new directions--and profiling individuals such as Ken Kutaragi, one of the pioneers of Sony Playstation, Hamel explains how companies can continue to grow, innovate, and achieve success, even in a chaotic world market. With insight culled from years of experience, Hamel:

- Explores where revolutionary new business concepts come from
- Identifies the key design criteria for building companies that are activist-friendly and revolution-ready
- Shows how to avoid becoming "one-vision wonders"
- Demonstrates how to harness the imagination of every employee
- Explains how to develop new financial measures that focus on creating new wealth

Packed with practical advice, Leading the Revolution is an accessible read, perfect for both businesses and individuals that don't want to get caught in the slow lane in the race for success in the twenty-first century.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
352
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780452283244
Date de parution :
30-07-02
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
157 mm x 230 mm
Poids :
381 g

Les avis