•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
116,45 €
+ 232 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The essays in this volume all seek to answer the following broad question: How can philosophical, educational and critical approaches to corporate communications deepen our understanding of learning in the digital age? The authors reflect on how particular approaches, learning strategies, philosophers or critical theorists can advance the theory and practice of teaching and learning in the digital age. Each essay discusses key concepts from their work and relates those concepts to a particular problem within learning and teaching in the digital age.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
134
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783658355357
Date de parution :
05-03-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
181 g

Les avis