Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Lezen was nog nooit zo leuk!

een schat aan leesinspiratie

Li Lefébure
Livre relié | Néerlandais | leerplezier
29,95 €
+ 59 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Vind jij het als leerkracht of ouder ook zo moeilijk om kinderen te helpen bij het ontdekken van hun boekensmaak? Ben je op zoek naar een inspirerend taalklimaat in je klas? Naar meer lees- en praatplezier? Naar bijzondere opdrachten om het leesplezier te vergroten? Dan is dit het boek dat je zoekt. Een boek met heel veel boekpromotie, tips voor het creëren van een fijne leesomgeving, leestips, suggesties om zelf een boek te maken... Waar wacht je nog op? Besmet kinderen met leesplezier!

Een schat aan inspiratie voor kinderen in het basisonderwijs. Handig om in de klas te gebruiken én bij je thuis. Door Schoolschrijver en gastdocent creatief schrijven Li Lefébure.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
96
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN: