Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Liefde zonder spijt EBOOK

Zorgen voor de liefde, #3

Anne May
Ebook | Anglais | Zorgen voor de liefde
6,99 €
+ 6 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Als je vandaag niet leeft omdat je bang bent om gisteren kwijt te raken… leef je dan niet voor altijd met spijt?

Als Abigail Kooistra de sleutel van haar nieuwe appartement krijgt, hoopt ze daarmee ook de deur naar haar nieuwe leven te openen. Hoewel ze haar verleden graag achter zich had gelaten, heeft het haar ook iets moois gebracht waarvoor ze wil vechten.

Een boekenkast met een eigen wil brengt daar echter verandering in als die zonder pardon omvalt, dwars door de muur van de buurman heen.
Een buurman die zich voorgenomen had Abigail Kooistra voorgoed uit zijn geheugen te bannen en helemaal geen nieuwe herinneringen met haar wil maken.

Kun je liefhebben zonder spijt te hebben van de dingen die je kwijtraakt?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798223751298
Date de parution :