•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Life After the 30-Second Spot

Energize Your Brand with a Bold Mix of Alternatives to Traditional Advertising

Joseph Jaffe
Livre relié | Anglais | Adweek Books
27,95 €
+ 55 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The old media strategies advertisers used for decades no longer work. Here's what does!
Traditional advertising, in the form of print, radio, and most notably, television, is far less effective than it used to be. Advertising strategies using only these mediums no longer work. Life After the 30-Second Spot explains how savvy marketers and advertisers are responding with new marketing techniques to get their message out, get noticed, engage their audiences-and increase sales! Covering topics such as viral marketing, gaming, on-demand viewing, long-form content, interactive, and more, the book explains the new avenues marketers and advertisers must use to replace traditional print, TV, and radio advertising-and which strategies are most effective. This book is every marketer's road map to "new marketing."

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
284
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780471718376
Date de parution :
25-05-05
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
161 mm x 241 mm
Poids :
485 g

Les avis