•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Like

Seven Rules and 10 Simple Steps for Social Media in Your Campaign (in Politics, Business or Otherwise)

Kelly Groehler, Dave Ladd, Greg Swanholm
Livre broché | Anglais
20,45 €
+ 40 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The premise of LIKE is simple: follow the rules, and take the right steps to use social media in any campaign. With 90 percent of registered U.S. voters today actively using social media, the millions of likes and dislikes they share every 60 seconds can make or break a candidate's race. The rules of LIKE plainly explain how social media has permanently shifted conversations with constituents. Well suited for the individual with little to no social media experience, LIKE outlines the steps and how to get into the habit of using them whether running for the school board, for the United States Senate, or leading inside any organization. LIKE offers common-sense advice on how to engage with a socially-networked democracy, and campaign with confidence.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
48
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781105401428
Date de parution :
10-01-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
81 g

Les avis