•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Listening Myths

Applying Second Language Research to Classroom Teaching

Steven Brown
Livre broché | Anglais | Myths
28,95 €
+ 57 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume was conceived as a "best practices" resource for teachers of ESL listening courses in the way that Vocabulary Myths by Keith S. Folse (and Writing Myths by Joy Reid) is one for reading and vocabulary teachers. It was written to help ensure that teachers of listening are not perpetuating the myths of teaching listening.

Both the research and pedagogy in this book are based on the newest research in the field of second language acquisition. Steven Brown is the author of the Active Listening textbook series and is a teacher trainer.

The myths debunked in this book are:

§ Listening is the same as reading.

§ Listening is passive.

§ Listening equals comprehension.

§ Because L1 language ability is effortlessly acquired, L2 listening ability is too.

§ Listening means listening to conversations.

§ Listening is an individual, inside-the-head process.

§ Students should only listen to authentic materials.

§ Listening can't be taught.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780472034598
Date de parution :
25-02-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
317 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.