•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Making School a Game Worth Playing

Digital Games in the Classroom

Ryan L Schaaf, Nicky Mohan
Livre broché | Anglais
33,95 €
+ 67 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Integrate game-based learning for 21st Century skills success!

This straightforward, easy-to-follow guide from experts Schaaf and Mohan helps you leverage technology students love best - digital video games. With step-by-step strategies, you'll easily find, evaluate, and integrate gaming into your existing lesson plans or completely redesign your classroom.

Teachers learn to use well-designed game elements to:

  • Promote meaningful student buy-in
  • Create student-centered, collaborative learning spaces
  • Teach and assess 21st Century Fluencies aligned to Common Core State Standards
  • Address multiple intelligences using research-based strategies

Includes a detailed implementation outline. Create engaged, adventure-filled learning with this resourceful guide!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
160
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781483359601
Date de parution :
18-06-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 254 mm
Poids :
340 g

Les avis