Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Management Communication

A Case Analysis Approach

James S O'Rourke
Livre broché | Anglais
111,95 €
+ 223 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This textbook introduces students to the strategic communication methods that are crucial to master in order to develop into effective and ethical managers at all levels of business.

Effective communication skills are necessary for success in the business world, and O'Rourke has written a highly readable book filled with anecdotes and examples to engage students in the learning process. This edition includes several classic and new features:

  • The strategic approach is integrated throughout the book, allowing students to understand how a communicated message impacts the business as a whole.
  • Case studies throughout the book provide students with hands-on experience of scenarios they will encounter in the real world. The book includes at least three dozen fresh, classroom-tested cases.
  • An ethical thread is woven through the text, demonstrating how ethical decision making can be applied in all aspects of communication.
  • Separate chapters on technology (including social media), intercultural communication, nonverbal communication and conflict management provide students with the skills to building relationships and influencing stakeholders; key skills for any manager.

A companion website includes comprehensive support material to teach this class, making Management Communication a complete resource for students and instructors.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
504
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780367178123
Date de parution :
09-04-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 254 mm
Poids :
884 g

Les avis