Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Management Innovation and Big Data

Zheng Qin, Yan Li, Yinzhou Yang
Livre broché | Anglais | Management for Professionals
76,95 €
+ 153 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Adhering to the combination of theoretical introduction and practical case introduction, this book summarizes the basic concepts and methods in management and big data analysis at home and abroad and introduces a large number of relevant practical cases, especially new cases in the Internet era, to help readers integrate theoretical knowledge into practical applications. The chapters of this book are interrelated and independent of each other, making it easy for the reader to study in pieces or to delve deeper into a particular topic of interest.

Covering an array of theories about management and big data at home and abroad, this book lays a solid foundation for being an authentic manager. It is organized into sections on decision-making, organization, leadership, control, innovation, and big data to fully dissect and summarize the basic concepts of these characters in management and to show the basic methods that managers can use to solve problems. Each section contains a large number of examples to demonstrate how entrepreneurs successfully manage their large companies and overcome the difficulties in the business, utilizing the corresponding management functions or big data technology. Further, in order to adapt to the development of the Internet era, this book also absorbs a lot of practice cases of management innovation and big data which have emerged in recent years based on advanced network platform and big data analysis. This book puts great emphasis on the innovative function of management, adding more comprehensive methods and more updated cases related to the Internet.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
217
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789811992339
Date de parution :
22-04-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 235 mm
Poids :
365 g

Les avis