•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Managerial Attitudes Toward a Stakeholder Prominence Within a Southeast Asia Context

Managerial Attitudes Toward a Stakeholder Prominence Within a Southeast Asia Context

Livre relié | Anglais | Studies in Managerial and Financial Accounting | n° 19
246,45 €
+ 492 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This research monograph empirically examines the attitudes of managers and managerial students in Australia, China and Indonesia toward the perceived 'prominence' and 'salience' of selected organisational stakeholders, and their subsequent 'class'. This study develops a 'positive' approach to stakeholder theory by exploring how political, social and economic factors in each of the three countries are likely to shape managerial attitudes towards stakeholder prominence. Australia, China and Indonesia are selected for examination because of their uniqueness in terms of their social and economic development, and religious and cultural traditions, which in turn have shaped both their formal and informal corporate governance systems.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
252
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 19

Caractéristiques

EAN:
9781848552548
Date de parution :
16-04-09
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 229 mm
Poids :
476 g

Les avis