•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing in Times of Disorder

Hypercompetitive Organizational Responses

Livre broché | Anglais | Organization Science | n° 4
216,95 €
+ 433 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Strong forces of change are reshaping the management landscape. TodayÆs business environment is fraught with uncertainty, diverse global players, rapid technological change, widespread price wars, and seemingly endless reorganization. The editors and contributors of Managing in Times of Disorder demonstrate that a far-reaching shift has occurred in the venture of competition that has resulted in a new organizational paradigmùhypercompetition. The innovative chapters in this groundbreaking volume form a complex fabric of new theoretical frameworks, models, strategies, organizational forms, and interdisciplinary methods that address hypercompetitive environments in a radically new way. The authorsÆ findings reveal new patterns of language, metaphor, structure, and strategy that are necessary for business survival in chaotic times. Managing in Times of Disorder will be of interest to students and professionals in organization studies and management.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
584
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 4

Caractéristiques

EAN:
9780761910190
Date de parution :
01-05-98
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
843 g

Les avis