•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing Innovation, Design 2e

Bettina Von Stamm
Livre broché | Anglais
142,45 €
+ 284 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Innovation is the major driving force in organisations today. With the rise of truly global markets and the intensifying competition for customers, employees and other critical resources, the ability to continuously develop successful innovative products, services, processes and strategies is essential. While creativity is the starting point for any kind of innovation, design is the process through which a creative idea or concept is translated into reality. Managing Innovation, Design and Creativity, 2nd Edition brings these three strands together in a discussion built around a collection of up-to-date case studies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
592
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780470510667
Date de parution :
01-05-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 234 mm
Poids :
1070 g

Les avis