•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing Media Services

Theory and Practice

William Schmidt, Donald Rieck
Livre relié | Anglais
135,95 €
+ 271 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Intended as a textbook for graduate (and some undergraduate) students in audiovisual and technology management classes, this book covers all aspects of the media manager's role, from supervision and budgeting to public relations and evaluation. Its pragmatic approach deals with such tasks as acquisitions, circulation, collection development and maintenance, facility design, managing legal issues, and dealing with technological change. The book also makes an excellent reference book for media managers in educational, corporate, government, and nonprofit agencies. Based on the more than 40 years of media management experiences of the present and previous authors, this new edition has been substantially revised to reflect the phenomenal technological changes in the field over the past 10 years.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
418
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781563085307
Date de parution :
15-01-00
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
186 mm x 263 mm
Poids :
1102 g

Les avis