•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing Service Operations

Design and Implementation

Bill Hollins, Janet Holland, Sheena McGrellis
Livre broché | Anglais
78,45 €
+ 156 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

`Bill Hollins continues his practical investigation of design in the service sector. In this new book with Sadie Shinkins, he provides a down to earth approach to an important topic in the field' - Naomi Gornick, Honorary Professor, University of Dundee Guiding readers through each stage in the design and implementation of service operations, this book combines lively examples that are easy to relate to with clearly explained theory. Throughout, chapters contain pedagogical features that will help students to get the most from the ideas and examples being presented in the book. They include: - Chapter objectives; - Short cases; - Student exercises; - Chapter summaries; - Further reading section; - A glossary of key terms.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
312
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412929530
Date de parution :
18-09-06
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
173 mm x 242 mm
Poids :
535 g

Les avis