•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Manipulation of the American Voter

Political Campaign Commercials

Gary Copeland, Karen Johnson-Cartee
Livre relié | Anglais | Praeger Political Communication
161,45 €
+ 322 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Manipulation of the American Voter is a research-based examination of the theoretical and practical reasons for successful political advertising. It provides the means necessary to analyze political commercials, and by presenting the motives behind advertising strategies and tactics used in contemporary politics, the authors seek to free their readers from the inherent manipulation in political advertising. By analyzing political advertising as both a science and an art form, the authors unlock the mysteries of how millions of voters are manipulated each campaign season. This study, therefore, offers scholars and students of the electoral process the knowledge to see through the veil of political advertising and participate more fully in the political system.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
232
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780275955885
Date de parution :
21-08-97
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
163 mm x 243 mm
Poids :
571 g

Les avis