•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Market Entry in China

Case Studies on Strategy, Marketing, and Branding

Livre relié | Anglais | Management for Professionals
73,95 €
+ 147 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book compiles brand new case studies on the intricacies and market entry strategies of different companies in China. The sheer speed and scope of China's growth makes it unique and investment opportunities are very attractive. Despite the potential, many western companies fail in their market entry strategies. This book traces the major sources of failure and uses cases to illustrate how firms can better cope with the challenging Chinese market. With a special focus on marketing, positioning, and branding, this book presents issues and solutions of both large multinationals and small niche market players.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
231
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319291383
Date de parution :
24-05-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
512 g

Les avis