•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing and Supply Chain Management

A Systemic Approach

Dimitris Folinas, Thomas Fotiadis
Livre relié | Anglais
222,95 €
+ 445 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Organizations are now recognizing the importance of demand-supply integration to their growth and success. While marketing and supply chain management are an essential part of any business qualification, it is becoming increasingly essential to understand the need for integration between synergize marketing and SCM.

Marketing and Supply Chain Management is among the first to synergize these two disciplines. Its holistic approach provides students with a macro-level understanding of these functions and their symbiotic relationship to one another, and demonstrates how both can be managed synergistically to the benefit of the organization.

This bridge-building textbook is ideal for students of marketing, logistics, supply chain management, or procurement who want to understand the machinations of business at a macro level.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
246
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138181649
Date de parution :
20-09-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
175 mm x 246 mm
Poids :
565 g

Les avis