•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Cases from Emerging Multinational Enterprises (Emnes)

National Brands Asserting Themselves on the Global Stage

Livre relié | Anglais | Springer Business Cases
232,45 €
+ 464 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Globalization has changed the world economic picture and emerging markets have developed very fast. Several multinational companies from emerging markets came to world arena and compete with big multinationals from developed countries. This book explores the ways in which emerging multinational enterprises (eMNEs) work to become competitive global brands. It explores eMNEs from industries such as airlines, banking, food distribution, automotive, and information technology. These cases are useful to researchers, scholars, students and practitioners interested in eMNEs, branding and emerging markets.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
435
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031633935
Date de parution :
20-01-25
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 235 mm

Les avis