•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Communication Policies

Rainer Busch, Margarete Seidenspinner, Fritz Unger
Livre broché | Anglais
52,95 €
+ 105 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book explores fundamental aspects of Marketing Communications. It first presents foundational information by detailing the generic issues of Marketing Communications and presenting an overview of the information behavior of targeted customer groups. Coverage then details more specific areas such as situational analysis and the development of communications strategies in media planning and the appropriate choice of communication tools. In addition, the book investigates the principles of cooperation with communication agents and selected areas of International Marketing Communications. Also included are comprehensive illustrations, cases, questions for discussion, and case solutions to help the reader more easily grasp the subject.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
260
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783642072147
Date de parution :
14-10-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
385 g

Les avis