•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Ethics

George G Brenkert
Livre relié | Anglais | Foundations of Business Ethics | n° 8
184,95 €
+ 369 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.
  • A substantial introduction to the ethics of marketing, exploring the integral relations of marketing and morality
  • Identifies and discusses a series of ethical tools and the marketing framework they constitute that are required for moral marketing
  • Considers broader meanings and background assumptions of marketing infrequently included in other marketing literature
  • Adds direction and meaning to problems in marketing ethics through reflection on concepts such as individual choice, freedom and responsibility, desire satisfaction, noncoercive exchanges, and instrumental efficiency

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 8

Caractéristiques

EAN:
9780631214229
Date de parution :
03-03-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
162 mm x 230 mm
Poids :
553 g

Les avis