•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Fashion

A Global Perspective

Penny Gill, Richard Petrizzi, Patricia Mink Rath
Livre broché | Anglais
254,45 €
+ 508 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

While rooted in traditional marketing principles, successful fashion marketing presents a unique set of opportunities and challenges. Marketing Fashion: A Global Perspective is the first text to engagingly present marketing theories and practices as they specifically relate to apparel, home goods, and other design-driven products. Using a variety of contemporary examples, the text details how fashion marketers develop and apply marketing strategies that meet consumer needs at a profit. Topics covered include: consumer and organizational buying behavior, market research, market segmentation, product planning and positioning, pricing, retailer relationships, and additional classic marketing theories and practices as they relate to design. In addition, Marketing Fashion explores in depth contemporary issues such as technology, social responsibility and ethics, sustainability, and globalization, and considers effective strategies for various economic climates.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
528
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781609010782
Date de parution :
24-05-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
201 mm x 254 mm
Poids :
1406 g

Les avis