•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing for Architects and Engineers

A new approach

Brian Richardson
Livre broché | Anglais
100,95 €
+ 201 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Professional services marketing is a relatively new form of marketing that has been recogonized only since the late 1980s. Most of the attempts to write about marketing for professional services have been a regurgitation of the traditional marketing approach that has evolved since the 1960s and have concentrated on minor differences and adjustments. In many ways, what is needed is a fresh approach which takes into account the complex political, social, economic, legislative and cultural backdrop and provides a way for design professionals, such as architects and engineers, to look to the future. This book does just that.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
148
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780419202905
Date de parution :
07-11-96
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
217 g

Les avis