•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing for Entrepreneurs

Concepts and Applications for New Ventures

Frederick G Crane
Livre broché | Anglais
90,95 €
+ 181 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Using the latest research and information on entrepreneurial marketing, including consumer behavior, social media, and intellectual property, the Second Edition of Marketing for Entrepreneurs provides practical insights, strategies, and tips on how to apply entrepreneurial marketing concepts to increase the chances of venture success. Business expert and influential author Frederick G. Crane focuses on how to use marketing to find, evaluate, and exploit the right venture opportunity. He then walks students and professionals through the various phases and steps of the marketing process, highlighting what is unique to and effective for entrepreneurial pursuits. Written for existing entrepreneurs and potential entrepreneurs alike, this book guides readers from where they are to where they want to be!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
264
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781452230047
Date de parution :
12-09-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
340 g

Les avis