•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing for Tourism and Hospitality

Collaboration, Technology and Experiences

Alan Fyall, Patrick Legohérel, Isabelle Frochot, Youcheng Wang
Livre broché | Anglais
66,45 €
+ 132 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The marketing landscape has changed dramatically in recent years, especially for tourism and hospitality practitioners. Marketing for these industries is now a multi-dimensional, collaborative venture driven by technological change and the growing demand for authentic co-created experiences.

Marketing for Tourism and Hospitality provides students with a contemporary, accessible and useful resource as they prepare to encounter the complexities and challenges of tourism and hospitality marketing globally. A clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material provide students with an enjoyable and digestible resource that is both academically rigorous and practice-oriented, helping them prepare for day-to-day problems in the dynamic world of marketing.

This contemporary, challenging and highly applied text is an indispensable resource for all students of tourism and hospitality degree programmes.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
620
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138121294
Date de parution :
21-03-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
193 mm x 246 mm
Poids :
1292 g

Les avis