Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Health Services, Third Edition

Richard Thomas
Livre relié | Anglais | Aupha/Hap Book
176,45 €
+ 352 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Instructor Resources: Test bank, course lesson plans, PowerPoint slides, and a transition guide to the new edition.

New! Comprehensive course lesson plans are designed to promote an active classroom. Use the lesson plans to set up a new course or adapt your current syllabus to this edition of the text. Activities have been designed to enhance critical-thinking and problem-solving skills, as well as information retention and retrieval capacity. Designed for either an online or on-ground environment.

Includes 27 Case Studies!

Healthcare organizations are facing significant challenges as implementation of the Affordable Care Act brings about a number of paradigm shifts in the field. In the face of these challenges, healthcare marketers can implement a wide range of strategies--both traditional and contemporary--to help their organizations successfully navigate this period. This book brings a fresh perspective to many tried-and-true marketing techniques but also discusses new opportunities, including social media, healthcare globalization, consumer engagement, and more.

Changes to the third edition:

The latest healthcare marketing trends are discussed, including database marketing, customer relationship management, and digital marketing A new chapter on social media reviews the various forms of digital communication and their impact on disseminating healthcare information within the field and to consumers Supporting information within the text includes in-line glossary terms, key points at the end of each chapter, discussion questions for student collaboration, and additional resources on topics discussed in the chapter Revised support materials include an instructor's manual, PowerPoint slides, answers to selected case study questions, and an entirely new test bank

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
510
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781567936780
Date de parution :
01-09-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
468 mm x 468 mm
Poids :
1111 g

Les avis