•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing in the Dark

How Multinational Brands Communicate in the "Media Dark Regions" of Developing Countries

Jonathan Hill
Livre broché | Anglais
23,45 €
+ 46 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The communication techniques used by people and organisations have changed beyond recognition in barely two decades. For many, it is difficult to imagine a world without the internet, social media and smartphones. As a result, marketers have been presented with a profusion of technology to target customers. This research study looks at the markedly different communications landscape in developing nations, where multinationals cannot assume the availability of modern-day marketing communications tools, basic infrastructure, or that consumers are literate. Marketing in the Dark examines the methods used to reach consumers in the world's "media dark regions" with an emphasis on Unilever's Project Shakti in India.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
170
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781482882087
Date de parution :
17-12-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
258 g

Les avis