•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Management

A Customer-Oriented Approach

Kenneth E Clow, Donald Baack
Livre relié | Anglais
156,45 €
+ 312 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This concise new text covers all the traditional topics of the course, and also contemporary subjects such as data warehousing, Web site management, and CRM - all areas of work that students will encounter in their future marketing careers. Unique to this text is its customer orientation, reflected in its content, but also in the way that the authors organize the material through the sequence of customer acquisition, interactions, and retention. Each chapter includes topical mini-cases such as the launch of the iPhone, e-Harmony.com, and Southwest Airlines. In addition, there are eight full cases in the back of the book, together with a helpful student guide to analyzing a case.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
537
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412963121
Date de parution :
01-11-09
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
216 mm x 281 mm
Poids :
1315 g

Les avis