•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Nonprofit Programs and Services

Proven and Practical Strategies to Get More Customers, Members, and Donors

Douglas B Herron
Livre relié | Anglais | Jossey-Bass Nonprofit Sector
55,95 €
+ 111 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The most helpful blAnd of theory and nuts-and-bolts practice I've seen.
?William E. Cameron, director, Philadelphia YMCA Management Resource Center

Brings together in one volume the best concepts and methods to attract and satisfy customers, communicate an organization's message distinctly and effectively, and solve membership and program enrollment and retention problems. Focusing on how to get more customers, consumers, and volunteers, Herron shows how to evaluate the effectiveness of promotion efforts, and weighs the comparative advantages of various advertising and promotion media. A 15-point checklist for developing marketing strategy spells out the essential steps for finer marketing performance.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
304
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780787903268
Date de parution :
14-11-96
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 237 mm
Poids :
512 g

Les avis