Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Strategies of Retail

Empirical Study of Departmental Stores

Hardeep Singh
Livre broché | Anglais
58,45 €
+ 116 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Retailing in India is one of the pillars of its economy and accounts for 14 to 15 percent of its GDP. India is one of the fastest growing retail markets in the world, with 1.2 billion people. India's retail and logistics industry, organized and unorganized in combination, employs about 40 million Indians (3.3% of Indian population). Retailing in India has remained in the unorganized sector and largely untouched by corporates. Shopping malls and new format stores are invariably becoming the visible face of Indian retail growth. International as well as national brands are available in these malls. Customers are becoming more brand and price conscious. With the emergence of upper middle class, the purchasing parity of consumers is changing. This class wants the good quality goods but with some price considerations. Private labeled goods meet this demand in a very good manner. Therefore malls also offer private branded or in-house branded goods, which are good in quality and less in price than national brands. In this book, I have discussed marketing strategies applied in retail sector. Authored by: Hardeep Singh Assistant Professor R/O Amritsar - The Holy City (Punjab) INDIA.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
112
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783848485864
Date de parution :
05-05-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
176 g

Les avis