•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Orville C Walker, John Mullins
Livre broché | Anglais
206,95 €
+ 413 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Marketing Strategy, 8e is a focused, succinct text which can be used on its own or packaged with a case book. It covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships. This text distinguishes itself from competitors by maintaining a strong approach to strategic decision making. The eighth edition helps students integrate what they have learned about analytical tools and the 4P's of marketing within a broader framework of competitive strategy. Four key and relevant trends that are sweeping the world of marketing theory and practice are integrated throughout this new edition.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
384
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780078028946
Date de parution :
24-01-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
205 mm x 255 mm
Poids :
689 g

Les avis