Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

Bonita Kolb
Livre relié | Anglais | Discovering the Creative Industries
305,45 €
+ 610 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Developing and executing marketing strategies is a vital aspect of any business and few books currently cover this with relation to creative industries. This textbook provides students and managers in the creative industries with a solid grounding in how to maximize the impact of their marketing efforts across a range of business types in the creative and cultural industries.

The author, an experienced cultural marketing educator, provides sector-contextual understanding to illuminate the field by:

- taking a strategic approach to developing marketing plans;

- bringing together strategic planning, market research, goal setting, and marketing theory and practice;

- explaining how content marketing on social media encourages a relationship with consumers so that they co-promote the creative product.

With a range of learning exercises and real-life examples throughout, this text shows students how to create successful marketing plans for their creative businesses. This refreshed edition is a valuable resource for students and tutors of creative, cultural and arts marketing worldwide.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
324
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367419769
Date de parution :
17-09-20
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
644 g

Les avis