•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing the Museum

Fiona McLean
Livre broché | Anglais | Heritage: Care-Preservation-Management
61,45 €
+ 122 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Marketing the Museum is the ideal guide to the ways in which museums can overcome the numerous hurdles on the route to truly achieving a marketing orientation.

The history of the museum is one of shifting purposes and changing ideals and this volume asks if it is possible to define the 'product' which the modern museum can offer. This book explores the crucial question: Are the theories of marketing developed for manufactured goods in any way relevant to the experience of visiting a museum?

In covering one of the most highly disputed issues in the field, this book is essential reading for museum professionals, students and anyone who has dealing in the many branches of the heritage industry around the world.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
268
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415152938
Date de parution :
26-12-96
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 246 mm
Poids :
553 g

Les avis