Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing the Sports Organisation

Building Networks and Relationships

Alain Ferrand, Scott McCarthy
Livre relié | Anglais
250,45 €
+ 500 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Marketing and the world of sport overlap in two main ways: in the marketing of sports related products and services, and in the use of sports events to market a broader range of products and services. Marketing the Sports Organisation introduces the most effective marketing methods and tools available to sports organizations, and offers practical, step-by-step advice for sports organizations in the use of relationship marketing techniques.

Comprehensive and innovative in its approach, the book includes:

  • a practical framework for implementing relationship marketing throughout the product and service range
  • an in-depth examination of tools and methods that increase the value of the product for the consumer
  • a genuinely international approach, applicable in all countries
  • detailed international case studies from the world of sport.

Offering a thorough introduction to first principles in sports marketing, and focused throughout on best practice, this book is essential reading for all students of sport and business marketing, and for all professionals seeking to improve their sports marketing activity, in both commercial and non-profit contexts.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780415453295
Date de parution :
01-10-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 236 mm
Poids :
612 g

Les avis