•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Trends for Organic Food in the 21st Century

Livre relié | Anglais | Computers and Operations Research | n° 3
211,95 €
+ 423 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The marketing of organic products is viewed as a significant link between the production side of the business and the consumers, thereby facilitating the distribution of these relatively new products. It has become obvious that companies can organize organic production and influence consumers' purchasing behaviour through the employment of appropriate marketing strategies. This book explores the marketing trends for organic food products through the analysis of those elements that contribute to the expansion of the organic product market. It will aid marketers in facing the challenges that the organic food sector will encounter in the future.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
360
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 3

Caractéristiques

EAN:
9789812387684
Date de parution :
25-03-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
657 g

Les avis