•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketingorganisation EBOOK

Die Basis einer marktorientierten Unternehmenssteuerung

Jörg Freiling, Richard Köhler
Ebook | Allemand
39,99 €
+ 39 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

There are many marketing books, but only few which cover the design of marketing organisations. But it is essential in regards to the concrete realisation of market-orientated thinking to create suitable structures and processes. The authors explore arrangements, in order to improve customer-orientated processes and to structure responsibilities in accordance to the challenges, whilst always also considering supporting information technology systems.
Furthermore, the requirements of organisational change are mentioned, as well as the influence of internationalisation. The evaluation is always based on efficiency criteria and numerous case studies are used in order to illustrate the points.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
360
Langue:
Allemand

Caractéristiques

EAN:
9783170259843
Date de parution :
19-03-14
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis