•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Lynn R Kahle, Pierre Valette-Florence
Livre broché | Anglais
104,45 €
+ 208 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book approaches the concept of lifestyle from a contemporary scholarly perspective, and subjects it to rigorous theoretical and conceptual standards from an integrated, applied psychological point of view.

Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media is exceptionally current, demonstrating how recent trends and developments in social media reflect the importance of lifestyle research in marketing. Numerous examples, illustrations, and comprehensive references are provided, making this volume the best single resource for scholars, students, and marketing experts in this important area of marketing theory and practice.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
309
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780765625618
Date de parution :
15-08-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
439 g

Les avis