•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mastering social selling like a boss

how to use social media to develop sales performance

Sylvie Lachkar, Hervé Kabla
Livre broché | Anglais
29,90 €
+ 59 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description


Mastering Social Selling Like a Boss


How to use social media to develop sales performance

Over the past decade, social networks have completely changed corporate communication modes, including commercial communication. Despite beginning as purely personal, social networks have become business tools, used for collecting and sharing information and strengthening links between companies and their clients.

How can sales forces take advantage of this new situation ? This is what the two authors, Sylvie Lachkar and Hervé Kabla, examine in this guide for both sales engineers and their managers, marketing teams and company management.

Combining theoretical and practical presentations, this book features real life examples taken from multiple sectors such as services, industry, engineering, software and education. It will not only serve to strengthen your sales expertise, but will also help you use your network to serve your commercial performance.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
178
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9782367781297
Date de parution :
02-04-17
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 210 mm
Poids :
600 g

Les avis