Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

McQuail's Media and Mass Communication Theory

Denis McQuail, Mark Deuze
Livre broché | Anglais
60,45 €
+ 120 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"What a magnificent invitation to the field of media and communication - full of lively debate and relevant examples yet carefully balanced, comprehensive in scope and thoughtfully explained."

Professor Sonia Livingstone Department of Media and Communications, London School of Economics and Political Science

Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research, offering a uniquely comprehensive and balanced guide. It maintains the narrative of earlier editions into the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today.

New to this edition:

  • An increased focus on conceptualizing 'mass' media and communication and media theory in an age of big data, algorithmic culture, AI, platform governance, streaming services, and mass self-communication.
  • Further discussion of the ethics of media and mass communication in all chapters.
  • Inclusion of a diverse and global range of voices, histories and examples from across the field.
  • More detailed attention to the way media industries work and what it is like to make all kinds of media, including but not limited to: journalism, advertising, film, television, and digital games.
  • New and revised material, including a new chapter "A Canon of Media Effects", bringing together Social-Cultural Effects & News, Public Opinion and Political Communication, helping the reader to rethink and reframe the whole idea of media effects and influence.

A vitally important resource for all students of Media and Mass Communication in the 21st century.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
688
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781473902510
Date de parution :
27-08-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 235 mm
Poids :
1161 g

Les avis